Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

Tak, na każdy sprzedawany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętaj o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP.

2. Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

3. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu dotyczące produktów są codziennie uaktualniane. Ceny widoczne w naszym sklepie są aktualne i ostateczne. Wszystkie ceny są cenami brutto.

4. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszty dostawy są różne i zależą od wybranej formy płatności i wyboru formy przesyłki. Ceny uzależnione są również od wagi produktów. Cena przesyłki wyświetla się w koszyku Klienta po dodaniu do niego towaru.

5. Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Towar można zwrócić w ciągu 10 dni od daty otrzymania paczki. Równowartość zwracanego towaru (bez opłaty za przesyłkę) wysyłamy przelewem bankowym na konto. Zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta (drukowane, personalizowane, znakowane, itp.)

6. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia i czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.

7. Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?

Istnieją dwie formy płatności: przedpłata na konto lub pobranie (płatność za towar przy odbiorze przesyłki).

8. Czy istnieje możliwość zmian w złożonym zamówieniu?

Do momentu przekazania zamówienia do realizacji Klient może anulować lub zmienić zamówienie. W przypadku przekazania zamówienia do realizacji, zostaje ono automatycznie przekazane do magazynu. w związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim żadnych zmian.

9. Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o jego stanie?

Wszelkie informacje o zmianach statusów realizacji zamówienia można monitorować w panelu klienta po zalogowaniu w sklepie.

10. Nie wiem jakie jest moje hasło do logowania, czy mogę je odzyskać?

Tak, można to zrobić wybierając opcję przypomnij hasło.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl